Często zadawane pytania

Przeczytaj zanim wyślesz do nas wiadomość.

Jakie są opłaty za dostawę w przypadku zamówień w Sklepie Internetowym?

– paczkomat: 12,99 zł (przesyłki mieszczące się w gabarycie C paczkomatu czyli w opakowaniach o max. wymiarach 39x41x64cm i wadze 25kg)

– przesyłka kurierska INPOST: 16 zł (paczki do 25kg)

– przesyłka kurierska UPS/DPD: 17 zł (paczki do 30kg)

Jakie metody płatności są akceptowane w Sklepie Internetowym?

Akceptujemy następujące formy płatności:

– przedpłata na konto bankowe
– płatność za pobraniem (u kuriera)
– elektroniczne szybkie płatności (m.in. Przelewy24)

Jak długo potrwa dostawa?

Koszt i przewidywany czas realizacji zamówienia zależą od wskazanego rodzaju dostawy. Zamówienie w 99% wysyłamy w 24 godziny.

Jak bezpieczne są zakupy w Sklepie Internetowym? Czy moje dane są chronione?

Dokładamy wszelkich starań aby Państwa dane były bezpieczne. Protokół przesyłania danych jest zabezpieczony certyfikatem (HTTPS). Płatności realizuje firma przelewy24.pl My NIE pobieramy i nie przechowujemy danych kart płatniczych.

Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?

Po zaakceptowaniu koszyka zakupów, wypełnieniu danych oraz zatwierdzeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z numerem swojego zamówienia. Jeśli zamówienie zostało opłacone poprawnie, to trafia do realizacji.

Następnie nasi pracownicy przygotowują Twoje zamówienie do wysyłki. Gdy widzisz status, że zamówienie jest “gotowe do wysyłki”, oznacza to, że paczka jest skompletowana i czeka na odbiór przez kuriera.

W momencie wysyłki otrzymasz od nas kolejną wiadomość e-mail. Jeśli nie mogliśmy skompletować zamówienia w całości, to oczywiście zostaniesz o tym poinformowany. Robimy, co w naszej mocy, aby Twoje zamówienie zostało jak najszybciej zrealizowane.

Czy otrzymam fakturę za moje zamówienie?

Oczywiście. Faktura za złożone zamówienie będzie wysłana mailem do 24 godzin od zamówienia.

Wyśli nam wiadomość